בכל חלל שניתן לדמיין, יש רהיטים. הרהיטים מסייעים לנו בתפקוד שלנו באותו החלל, כך שהם צריכים להיות שימושיים. מצד שני, הם גם משפיעים באופן מהותי על המראה של החלל, כך שהם צריכים להיות גם בעלי עיצוב תואם. אחד החללים העיקריים שזקוק לריהוט ייחודי, שימושי ועיצובי, הוא החלל המשרדי. ריהוט משרדי איכותי, כמו שנמצא באופיס שופ, הוא אחד המפתחות למשרד מוצלח.
ריהוט למשרד
המשרד הפך לסביבת העבודה השכיחה ביותר במאה ה-21. אם אתם קוראים את המאמר הזה, סביר מאוד להניח שאתם עובדי משרד או שעבדתם במשרד במהלך החיים שלכם. מכיוון שפעולות שונות ניתן לבצע כיום באמצעות מחשוב, זה רק טבעי ששוק העבודה עובר למשרדים בכמויות גדולות יותר בשנים האחרונות.
קיימים הרבה גורמים שהופכים משרד פשוט למשרד מוצלח, כאשר אחד מהם הוא העיצוב של המשרד. עיצוב טוב של המשרד יקנה אווירה חיובית על כלל העובדים ויאפשר להם למצות את היכולות שלהם בזמן העבודה. באמצעות ריהוט למשרד ניתן להגיע לעיצוב מודרני ויפה של המשרד, תוך כדי ניצול השימושיות של רהיטים למשרד.
כסאות
אחד הרהיטים הקלאסיים ביותר למשרד הוא כיסא. כסאות משרדיים שונים מסוגי כסאות אחרים. אם נשווה למשל בין כסאות משרד לבין כסאות מטבח, נמצא שההבדל העיקרי הוא בזמן הישיבה על הכיסאות. כסאות משרד הם הכיסאות שעליהם יושבים את כמות הזמן הממושכת ביותר.
במשרדים ניתן למצוא כמה סוגי כסאות שונים. למשל, עובדים שרוב עבודתם קשורה למחשוב ונעשית מול מחשבים, ימצאו את עצמם מבלים את היום שלהם על כסאות מחשב, שמותאמים לישיבה ארוכה. כסאות משרדיים נוספים שמתאימים לישיבה מתמשכת הם כסאות מזכירה. משרדים רבים, שמארחים לקוחות שונים, ימקמו בכניסה למשרד כורסאות המתנה, כדי לאפשר לאורחים להמתין בנוחות.
שולחנות
כמו שקשה להפריד בין שולחנות לכיסאות, כך קשה להפריד גם בין שולחנות למשרדים. קיימים סוגים רבים של שולחנות משרדיים. למשל, שולחנות מנהלים, המיועדים לחדרים של המנהלים במשרד. סוג נוסף הוא שולחן ישיבות. שולחן לחדרי ישיבות הוא שולחן רחב, שאמור לאפשר לעובדים רבים להתאסף סביבו. ישיבות הן חלק מהותי משגרת העבודה המשרדית. בין אם מדובר על ישיבה שגרתית או ישיבה מיוחדת, בישיבות מתקבלות הנחיות והחלטות שונות. ריהוט חדר הישיבות בצורה מושקעת יאפשר לעובדים להתמקם בנוחות בישיבה ולבטא את עצמם ללא חוסר נעימות שנוצר כתוצאה משולחנות או כסאות לא נוחים.
ריהוט נוסף למשרד
שולחנות וכסאות הם שני סוגי הרהיטים הבסיסיים ביותר למשרד, אך ישנו ריהוט נוסף ומתקדם יותר למשרד, כפי שניתן לראות בקטלוג של אופיס שופ ריהוט משרדי. דלפי קבלה למשל הם סוג ריהוט כזה, ובהם המזכירות מבצעות את עבודתן. בנוסף, במשרדים ניתן למצוא גם ארונות, שידות, מדפים, כונניות ומזנונים למשרד.