פרויקט “מהיר לעיר” אותו מקדם משרד התחבורה בגוש דן, בביצוע חברת נתיבי איילון, הושק בשנת 2016 וכלל הסכמים מול רשויות מקומיות להכשרת עשרות קילומטרים של נתיבי העדפה לאוטובוסים, לרבות שדרוג של המרחב הציבורי, הכשרת שבילי אופניים, החלפת תחנות אוטובוס ועוד. ההסכם שילב לא רק תוספת של נתיב תחבורה ציבורית, אלא גם את שדרוג הרחוב – לרווחת התושבים והעסקים.
בפועל לקח לנתיבי אילון לסלול מקטע קטן בסוף רחוב ויצמן מספר שנים ולא עמדו בציפיות. המשך הנת"צ באזור המסחרי של כפר סבא היה מביא לנזק בלתי הפיך לרחוב הראשי שעדין חיי וקיים ובכול יום מגיעים אליו אלפים מתושבי העיר לרכוש מוצרים שונים.
לאחר תקופה ארוכה של מו”מ, שכלל תחילה התנגדות נחרצת מצד משרד התחבורה, הגיעו הצדדים לסיכום לפיו – יופסק המשך העבודות על נתיבי התחבורה הציבורית לאורך רחוב ויצמן: “משרד התחבורה והעירייה יפעלו לגיבוש נספח שיכלול את הסכמת העירייה לביצוע נת”צ בציר טשרניחובסקי ובדרך השרון”. עוד הוסכם בין הצדדים, כי משרד התחבורה יתקצב הקמת שבילי אופניים ברחבי העיר, וזאת בהתאם לעקרונות תוכנית האב לשבילי אופניים של העירייה.
בהודעה שהוציא ראש העיר נכתב: “מדובר בבשורה ענקית לתושבי כפר סבא ולמשתמשי התחבורה הציבורית ושבילי האופניים. התוכנית במתכונתה המקורית לא תאמה את מדיניות העירייה אותה התוויתי והתנגדתי, ופעלתי על מנת שתיטיב את הצרכים העירוניים למען תושבי העיר ובעלי העסקים. לאחר שנים של מו”מ והתנגדות נחרצת של משרד התחבורה לעצור את הפרויקט – הצלחנו להביא לשיפורים גדולים במה שבוצע ולעצור את המשך עבודות הפרויקט.“