“מיה” היא תאגיד המים הראשון בישראל לאפשר שיחות וידאו עם נציגי שירות הלקוחות. השירות החדש חוסך זמן יקר לתושבות ותושבי העיר ומאפשר להם לקבל שירות מנציגי שירות הלקוחות בביתם, ללא צורך בהגעה פיזית אל משרדי החברה.
השירות החדש, הראשון מסוגו בישראל המוצע על ידי תאגיד מים וביוב, הוא חלק מהצעדים שמבצעת “מיה” להנגשת השירות לתושבות ותושבי העיר באמצעות אימוץ חדשנות טכנולוגית.
“מיה”, חברת המים של הוד השרון, מביאה את השירות עד לבית התושבות והתושבים: ביוזמת יו”ר החברה, חבר מועצת העיר נדב דואני, החברה מבצעת צעד נוסף בקידום ושדרוג מערך השירות שלה בתחומי הדיגיטל והופכת להיות תאגיד המים והביוב הראשון בישראל המשיק שירות חדש לקביעת שיחות וידאו עם נציגי שירות הלקוחות של החברה.
במסגרת השירות החדש שאינו מצריך התקנה של תוכנת וידאו ייעודית, יכולים תושבי ותושבות העיר לקבוע תור מראש לשיחת וידאו באמצעות הטלפון החכם או המחשב, במקום להגיע פיזית למשרדי החברה. ב”מיה” מדגישים כי את מרבית השירותים ניתן לקבל באמצעות מילוי טפסים דיגיטליים שנמצאים באתר האינטרנט של החברה וזמינים כל הזמן, אך ככל ויידרש לקבוע פגישה עם נציג, מהיום ניתן לעשות זאת באמצעות קביעת תור בוידאו. בכך, ממשיכה החברה באימוץ חדשנות טכנולוגית המאפשרת את הנגשת השירות לתושבות ולתושבים ופיתוח ערוצי תקשורת טובים, מהירים ונוחים יותר שיבטיחו מענה וטיפול יעילים לכל בעיה, תקלה או הצעה. שירות הוידאו החדש מצטרף לשירות ה-WhatsApp שהושק בשנה שעברה ולאמצעי הקשר הנוספים שמציעה החברה.
יו”ר “מיה”, חבר מועצת העיר נדב דואני: “’מיה’ ממשיכה לחדד ולשדרג את תפיסות השירות. תושבות ותושבי הוד השרון הם הלקוחות שלנו. אנחנו נמשיך לבחון דרכים נוספות למען שדרוג מתמשך ושיפור מתמיד של השירות בו אנו רואים ערך עליון”.
סמנכ”ל שירות הלקוחות ב”מיה”, טל רוסו: “אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים במטרה לאפשר למרבית האוכלוסייה לקבל שירות בקלות ובנוחות וכן להפוך את שירותי החברה לזמינים ומשודרגים יותר. מחלקת שירות לקוחות של “מיה” נמצאת במהלך שלם של שדרוג אמצעי השירות. הוספת שירות הוידאו, שירות שעד כה היה זמין באופן ניסיוני, מהווה נדבך מרכזי במהלך”.