השבוע התקיים טקס פתיחה חגיגי של סניף לאומי בהוד השרון, המיועד ללקוחות פרטיים. הסניף החדש, שנפתח במיקום מרכזי ואטרקטיבי בעיר, ממוקם בדרך רמתיים 96 (בניין עומר-האוס, קומה 2). הסניף החדש, מנוהל על ידי גלינה פוליאק וכולל צוות בנקאים שירותי, מקצועי ובעל ניסיון רב שנים במתן שירותים ופתרונות פיננסיים במגוון תחומים. בסניף קיימת נציגות של לאומי למשכנתאות הכוללת נציגי משכנתאות מיומנים, המלווים את הלקוחות בכל תהליך לקיחת המשכנתא. במעמד טקס הפתיחה נכחו ראש החטיבה הבנקאית אייל בן-חיים, ראש מערך בכיר לקוחות פרטיים זוהרית יוגב, מנהלת מרחב מרכז גלי מסינגר, מנהל מרחב מרכז של לאומי למשכנתאות עפר טרזי, מנהלת הסניף וצוות העובדים, לצד לקוחות נבחרים. פתיחת הסניף במיקומו החדש היא חלק ממהלך רוחבי של מיתוג מחדש של סניפי לאומי, במסגרתם הסניפים עוברים, בין היתר, למרכזי קניות או לבנייני משרדים מהודרים וחדשים, כדי להקנות ללקוחות חווית שירות מקצועית ומותאמת אישית. בין יתר שירותי הסניף, בקומת הכניסה ממוקמת מבואה דיגיטלית הפתוחה 24/7, הכוללת מכשירי כספומט ועמדות ‘לאומי דיגיטל’, בהם ניתן לבצע את מרבית הפעולות הבנקאיות השכיחות מסביב לשעון ובעלות מופחתת. במהלך שעות פעילות הסניף ניתן אף להיעזר בשירותי בנקאי המבואה המסייע ללקוחות לבצע פעולות ואף מעניק שירות בנקאי מלא במידת הצורך.
אייל בן-חיים, ראש החטיבה הבנקאית: “אסטרטגיית השירות המתקדמת של בנק לאומי מציבה את הלקוחות במוקד העשייה שלנו. בהמשך למגוון הצעדים שנקטנו בהם לאחרונה, פתיחת הסניפים החדשים תסייע לנו להעניק שירות בנקאי מקיף, נוח ומקצועי לכלל הלקוחות. אנחנו מתחייבים להמשיך להעניק ללקוחותינו את חווית השירות הכי נוחה, הכי איכותית והכי נגישה בישראל”.
בשנה האחרונה מוביל לאומי שורת צעדים ייחודיים ופורצי דרך בתחום השירות ללקוח. בין היתר, ניתן למנות את הרחבת שעות הפעילות של המוקדים הטלפוניים לרוב שעות היממה – מהשעה 06:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה; התחייבות לפתרון של כל פנייה תוך יום עסקים אחד לכל היותר; הקמת “סיירת מנכ”ל”, צוות שירות מיוחד הכפוף ישירות למנכ”ל הבנק, אשר מטפל בפניות שלא קיבלו מענה תוך יום; אפשרות לפגישת זום עם הבנקאי האישי; פתיחת מוקד שירות טלפוני חדש, באשקלון, שהתווסף לשני המוקדים הקיימים בראשון לציון ובירושלים, ועוד.
בנק לאומי פתח סניף חדש בהוד השרון
השארת תגובה