
תלמידי בית הספר בגני צבי בהוד השרון פונו מבית הספר עקב שריפה וחשש לחייהם
שריפת בשטח פתוח שסיכנה בתים ואת תלמידי בית ספר התרחשה בשכונת גני צבי היום [יום רביעי ] בהוד השרון . בשל הסיכון מהתפשטות האש, הוחלט על ידי כוחות הכיבוי על פינוי בית ספר הנמצא בסמוך לזירת האירוע. 10 צוותי כיבוי ממחוז מרכז נלחמו לבלימת התפשטות האש ולהגנה על המבנים הסמוכים. עשן רב היתמר מהשריפה ונראה למרחקים. בהלה פרצה בקרב השכנים והתלמידים בזמן שלוחמי האש פעלו לכיבוי האש כאשר האש מסכנת את בתי המגורים ובית ספר גפן . בפעילות מאומצת לבלימת

























