זו דוגמא לסגנון הדיבור של מאיר זגורי, מנהל מועדון גלי רון מטעם העירייה שענה למנוייה שפנתה אליו בטענה שהמים קרים. כזכור בסוף חודש אוגוסט סיים הזכיין הקודם את החוזה והעירייה חיפשה לו מחליף. עד הרגע האחרון לא נמצא מי שינהל את הבריכה וממש מספר ימים לפני עזיבת הזכיין הודיעה החברה הכלכלית של העירייה שמתפעלת את בריכת גלי רון מטעם העירייה שנמצא מנהל בשלב הראשון לשלושה חודשים והם מינו את מאיר זגורי כמנהל המועדון. ככל הנראה העירייה האריכה את תקופת הניהול של זגורי למרות טענות קשות של המינויים לדבריהם: ”בהתנהלותו הצליח להפגין גסות רוח כלפי המנויים ולפעול באופן חד צדדי ומקומם”.
וועד המועדון פנה לגורמי העירייה הרלוונטיים והתריע בפניהם על גסות הרוח והחלטותיו של זגורי שפוגעות במנויים, אך נציגי העירייה בחרו להתעלם. לפני כחודשיים הגדילו נציגי העירייה הבכירים לעשות כשתרצו את התעלמותם מפניות הוועד בכך ש”אתם רק מתלוננים”.
לדבריהם:”זגורי כמעט ואינו נמצא פיזית במועדון והתקשורת אתו נעשית בעיקר בטלפון ובווצאפ.
בינתיים עולות שוב ושוב תלונות שיש תקלות בחימום מי הבריכה שזגורי טוען שלא ידע עליהם למרות שנמשכו כמה ימים, הבריכה מעלה ירוקת, והסאונה מושבתת. מדובר אמנם במתקן ישן אך אם המנהל לא יודע על התקלות, בטח שאין לצפות שיתוקנו, לפחות לא מיד.
התוצאה הישירה של התנהלות הנהלת המועדון הוא בריחה של עוד מנויים שנפשם נקעה מהמצב”.
וועד המנויים פנה לעיתון ירוק לאחר שהם חשו שדלתות העירייה נסגרו בפניהם.
נציגת הוועד שאלה: ”מעניין לדעת האם עיריית הוד השרון יודעת אבל בוחרת להתעלם מכך שהמנהל מטעמם מציע לכל מי שמתלונן בפניו כי הוא מוזמן לעזוב ולקבל את כספו בחזרה.
ועולה עוד שאלה: מאחר ומדובר בנכס ציבורי שממומן בסופו של דבר בכספי ציבור, האם העירייה יכולה להרשות לעצמה לאבד עוד מנויים משלמים (שגם כך מספרם ירד במאות רבות במהלך השנים האחרונות)? שהרי כל מנוי שבורח, משמעו עוד עול כספי על העירייה.
מהוועד נמסר כי המצב השערורייתי שבו נציגי העירייה מתייחסים לנציגי המנויים במועדון כמטרידנים, היא זו שמאפשרת למנהל מטעמם לעשות ככל העולה על רוחו במועדון ולהתייחס באופן מחפיר למנויים.
וועד המנויים יחליט בימים הקרובים, בשיתוף עם המנויים, על המשך הצעדים, אם העיריה תמשיך לבחור להתעלם מפניותיו״.
תגובתו של מאיר זגורי מנהל הבריכה: ”להלן תגובתי. אני אישית נמצא כמעט כול יום בבריכה. לגבי הגברת שעניתי לה תסתמי את הפה אני אסביר לך. כמובן שזה היה אחרי רבע שעה של ניסיון להסביר לה שאני מטפל בכול דבר ועניין שקשור לבריכה. לצערי היא ניסתה ללמד אותי את העבודה שלי ולחנך אותי – דבר שבגילי קשה מאוד. לעצם העניין יום אחד בלבד לא היה מים חמים כי המנוע התקלקל ובאותו יום נקנה מנוע. בג׳קוזי לצערנו נכנסים אנשים מבוגרים עם סבון ובנוסף הכלור היה גבוה לכן נאלצנו להחליף מים ולוקח זמן למים להתחמם. לצערנו יש קבוצה קטנה של מנויים שחושבים שהבריכה היא פרטית שלהם. העירייה משקיעה משאבים רבים בבריכה. בוצע גיזום וטיפול בדשא. בוצע שדרוג רציני בכול מערכות חדר מכונות. נקנה ציוד חדש לחדר חוגים. שופצו ונקנו מכשירים בחדר כושר. חזית ופנים הבריכה נצבעו ושודרגו. בנוסף העירייה קבעה מחיר מנוי שהוא פחות לפחות ב-30% מכול בריכה אחרת בארץ אני שמח שלפחות כ-500 מנויים יודעים להעריך את ההשקעה הגדולה של העירייה בבריכה ואת הבנייה והשיפוץ הגדול שמתוכנן בשנה הקרובה״.
תגובת העירייה: עיריית הוד השרון בחרה שלא להעביר תגובה עניינית לכתבה, אלא תחת זאת בחרה לנסות להשמיץ באופן אישי את העורך והבעלים של העיתון ומשכך הכתבה מתפרסמת ללא תגובת העירייה.